[Gelistirici] [Uludag-commits] r18292 - in trunk/pisi/pisi: . cli operations

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
20 Mayıs 2008 Sal 13:37:08 EEST

Merhaba;

Tuesday 20 May 2008 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Tuesday 20 May 2008 Tarihinde 12:08:49 yazmıştı:

> Hayır. Config dosyası olsun olmasın sandbox kullanmamak.

İlk mailde zaten bunu sormuştum :

> +  group.add_option("--ignore-sandbox", action="store_true", default=False,

buna göre komut satırının default davranışı ignore-sandbox=False, yani
sandbox'i ignore etMEMEk (kullanmak) değil mi ? Ben mi ters anlıyorum ?

Çünkü bence önemli.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]