[Gelistirici] [Uludag-commits] r18292 - in trunk/pisi/pisi: . cli operations

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
20 Mayıs 2008 Sal 12:25:20 EEST

Tuesday 20 May 2008 Tarihinde 12:08:49 yazmıştı:
> Dağıtım olarak tercihimiz
>
> config dosyası varsa (ve elle değiştirilmemişse) sandbox kullanMAMAk,
> config dosyası yoksa (ve parametre elle verilmemişse) sandbox kullanMAk

Hayır. Config dosyası olsun olmasın sandbox kullanmamak.

[...]

> olmalı diye düşünüyorum : çoğu yazılımda config dosyasında default olarak
> gelen değerleri yazmasanız da öntanımlı davranış bu değerlerdir, genel
> alışkanlık da bu yönde oluşmuş haliyle. Ama biz pisi.conf'dan nasıl olsa
> default'u False diye o satırı silersek davranış tersine dönecek.

Hayır tersine dönmeyecek.

2007 ve 2008'de dağıtım olarak tercihimiz ne idiyse şu anda da aynı. Bunu da
enableSandbox parametersini _kullanarak_ yapıyoruz.

Neden bu kadar uzattığını da anlamadım.

- Faik