[Gelistirici] [Uludag-commits] r18292 - in trunk/pisi/pisi: . cli operations

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
20 Mayıs 2008 Sal 13:57:22 EEST

Tuesday 20 May 2008 Tarihinde 13:37:08 yazmıştı:
> İlk mailde zaten bunu sormuştum :
>
> buna göre komut satırının default davranışı ignore-sandbox=False, yani
> sandbox'i ignore etMEMEk (kullanmak) değil mi ? Ben mi ters anlıyorum ?

2007'deki pisi'de --ignore-sandbox parametresi vardı, öntanımlı sandbox açık
çalışıyordu. --ignore-sandbox ile sandbox çalışmaz hale geliyordu.

2008'deki pisi'de sandbox öntanımlı kapalıydı. --enable-sandbox parametresi
ile çalışır hale geliyordu.

Şimdi pisi'nin her iki sürümünde de --ignore-sandbox parametresi +
pisi.conf'da enableSandbox parametresi mevcut.

2008 deki --enable-sandbox build parametresi yok artık. --ignore-sandbox oldu
bu da. 2007'deki gibi yani.

2007 ve 2008 deki öntanımlı sandbox'ın açık olup olmama durumları paket ile
pisi.conf'da belirlendi.

- Faik