[Gelistirici] [Uludag-commits] r18292 - in trunk/pisi/pisi: . cli operations

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
20 Mayıs 2008 Sal 12:08:49 EEST

Merhaba;

Tuesday 20 May 2008 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Tuesday 20 May 2008 Tarihinde 11:03:41 yazmıştı:

> 1.1 ve 2.0 da parametrelerin aynı olması bir tutarlılık. Config dosyasında
> parametrenin açık ve ya kapalı olması bir tercih. Şu an bu tercihler 2007
> ve 2008 deki pisi davranışını korumak yönünde kullanılmış.

Dağıtım olarak tercihimiz

config dosyası varsa (ve elle değiştirilmemişse) sandbox kullanMAMAk,
config dosyası yoksa (ve parametre elle verilmemişse) sandbox kullanMAk

oluyor bu durumda. Belki çok büyük bir sorun değil belki ama tutarlı değil.

Bir özelliğin her durumda (config dosyası veya komut satırı parametresi ile)
aynı değer'e default etmesi mantıklı olur bence. Bunun parametrenin adıyla
bir ilgisi yok.

Şöyle anlatayım  : xyz komutu için tercih edilen davranış renkli çıktı
vermemek ise :

--color komut satırı parametresinin defaut'u da off olmalı,
dağıtımın içinden çıkan /etc/xyz.conf dosyasında da enableColorOutput=False

olmalı diye düşünüyorum : çoğu yazılımda config dosyasında default olarak
gelen değerleri yazmasanız da öntanımlı davranış bu değerlerdir, genel
alışkanlık da bu yönde oluşmuş haliyle. Ama biz pisi.conf'dan nasıl olsa
default'u False diye o satırı silersek davranış tersine dönecek.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]