[Gelistirici] 2008'deki GTK2 ve ailesi

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
23 Mar 2008 Paz 22:08:38 EET

Merhaba;
Sunday 23 March 2008 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Xorg'u başarılı bir şekilde derleyip açmamla beraber GTK2 üzerinde
> çalışmayı planlıyorum. Eğer bu konuda herhangi bir çalışma yoksa çift dikiş
> gitmeyelim diye haber vereyim dedim.

Bildiğim kadarıyla yok, yarın ben girişmeyi veya listede uğraşacak biri var mı
demeyi düşünüyordum, gerek kalmadı - kolay gelsin şimdiden.

> Gökçen ile konuştuğumda bana değişiklikleri devel/'e commit edip 2008'e
> almamamı söyledi. GTK2 ve ailesi hallolduktan sonra bu e-postaya cevap
> yazıp durumu bildireceğim. Sonrasında sürüm yöneticimizin merge etmesini
> bekleyeceğim.

Her paketi düzelttikçe merge etmek yerine bağımlılık ve bileşen açısından tüm
bir ailenin sorunlarını çözüp tümden merge etmek daha takip edilebilir
geliyor bana.
Benim merge etmememe gerek yok, sen devel'de çalışırken -gerekirse- burada
konuşuruz, bittiğinde de ilgili geliştiricilerin göz atması için haber
verirsin dediğin gibi - itiraz yoksa merge edersin 2008 deposuna. Commit
loguna __sadece__ "merge" yazma yeter :-P

> Bunun haricinde bir sorum var. 2008'e girmesini istediğimiz küçük ve
> yarayışlı uygulamalar konusunda ne yapmalıyım? Örneğin "boxes" uygulaması
> "vim" ile çok güzel kullanılıyor. Yaptığı iş visual line ile seçilmiş alanı
> çeşitli kutular ile doldurmak. Bununla beraber seçilen alanı istediğimiz
> şekilde
> commentleyebiliyor. Paket şu an contribde, 2008 için review mi edilmeli,
> yoksa birilerinin onayı mı alınmalı? Veyahut direkt commit mi edeyim?

Contrib-2008 geçişi için çözüm fikirlerimizin her biri başka yönlerden "şık"
durmadı şimdiye kadar, henüz bir politika da üretip uygulayamadık
dolayısıyla. Ama genel olarak contrib-2008 gibi bir ikili depo olacak gibi
görünüyor, kısa vadede geliştirme sürecini oturtup bir politika
belirleyeceğiz..
Kısaca, şu anda commit etme, önce sürece karar vermemiz gerekiyor.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]