[Gelistirici] 2008'deki GTK2 ve ailesi

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
23 Mar 2008 Paz 17:32:10 EET

Selam,

Xorg'u başarılı bir şekilde derleyip açmamla beraber GTK2 üzerinde çalışmayı
planlıyorum. Eğer bu konuda herhangi bir çalışma yoksa çift dikiş gitmeyelim
diye haber vereyim dedim.

Gökçen ile konuştuğumda bana değişiklikleri devel/'e commit edip 2008'e
almamamı söyledi. GTK2 ve ailesi hallolduktan sonra bu e-postaya cevap yazıp
durumu bildireceğim. Sonrasında sürüm yöneticimizin merge etmesini
bekleyeceğim.

Bunun haricinde bir sorum var. 2008'e girmesini istediğimiz küçük ve yarayışlı
uygulamalar konusunda ne yapmalıyım? Örneğin "boxes" uygulaması "vim" ile çok
güzel kullanılıyor. Yaptığı iş visual line ile seçilmiş alanı çeşitli kutular
ile doldurmak. Bununla beraber seçilen alanı istediğimiz şekilde
commentleyebiliyor. Paket şu an contribde, 2008 için review mi edilmeli,
yoksa birilerinin onayı mı alınmalı? Veyahut direkt commit mi edeyim?