[Gelistirici] Kararlı sürüm için yeni tarife

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
19 Mar 2008 Çar 01:04:34 EET

Fri, 14 Mar 2008 22:34:33 +0200, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> Eğer paketler 2007'ye direkt commit edilmeye başlarsa ve arada
> birşeyler kırarsak bunu farm'da farkedeceğiz oysa şu hali ile merge
> edecek stable takımı üyesi önce bunu kendi sisteminde derleyip sorun
> olup olmadığına bakarak kırık paketin farm'a ve oradan test deposuna
> gitmesini engelliyor (ideal dünyada).
Farm bunu otomatik derlemedigine gore, derleme durtulmeden once, tipki
merge ederken yapildigi gibi yeni paketleri kendi sisteminde derleyip
sorun olup olmadigina bakmak ayni islem olmuyor mu?

> Ayrıca stable e-posta listesinin trafiğinin azlığından dolayı orada
> gözden birşey kaçırmazken commit listesinde (hele şu an 4 farklı depo
> ile) birşeyleri gözden kaçırmak çok daha olası.
Bu cok iyi bir arguman degil bence. Liste adi paketler-commits olan ve
konu satirinda " - 2007/" gecenleri ayri bir klasore filtrele demek cok
zor olmasa gerek.

> Stable takımı (ben, ismail, furkan, ekin ve gökçen) da  bu durumdan
> rahatsız olmadığına veya rahatsızlığını dile getirmediğine göre
> amelelik yapıyoruz diye üzülmeye de gerek yok :)
Merge isteginde bulunanlar icin uzuleyim o zaman :)

                   Doruk