[Gelistirici] paketlerim paketlerim

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
13 Mar 2008 Per 23:49:21 EET

Merhaba,

 Daha once Ocak ayinda gelistirici toplantisinda soyledim, sonrasinda
e-posta ile bu listeye yazdim. Aylar geciyor ama ne yazik ki durumda
degisen bir sey olmuyor. Hatta kotuye gidiyor.

 Pardus'un resmi deposundaki yazilimlarin her 3 tanesinden 1'i su anda
efektif olarak sahipsiz durumda. Sorumlusu yok, ilgileneni yok. Ancak
guvenlik sorunlari olursa ya da girilen bir hata raporu ilgili bir
gelistiricinin gozune carparsa biri el atiyor.

 Insanlar Pardus'u sadece Pardus'a ozgu araclar icin kullanmiyorlar.
Beraberinde gelen yazilimlar guncel ve sorunsuz olduklari icin
kullaniyorlar.

 Bir tek bana mi batiyor bu durum anlamiyorum. Olayin ciddiyetinin bu
konuda bir seyler yapma yetisine sahip kimse farkinda degil mi?

                   Doruk