[Gelistirici] yazıcı sürücüleri

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
18 Mar 2008 Sal 00:05:07 EET

Koray Löker wrote On 17-03-2008 23:31:
> Selam,
>
> 2007.2 sonrasında pek bakamadığım, şimdilerde gördüğüm iki ayrı yazıcı
> problemi yaşadım. Bir tanesi kocaman bir fotokopi makinası... http yazıcı
> olarak çalışıyor-du... Çalışmamaya başladı, baştan kuruldu, şimdi tamam
> görünüyor.
>
> Evde kullandığım Samsung yazıcıyı ise tekrar kurmaya çalıştığımda önerilen
> sürücülerin bulunamadığını (paketi yüklü) öğrenip, genel bir sorun mu diye
> bakındım, splix diye bir sürücü setiyle çalışmaya başladıklarını gördüm.

O listede foomatic+splix[önerilen] seçildiğinde sürücü bulunamadı diyor.
Bu hep mi böyleydi yoksa bir noktadan sonra mı foomatic'den o sürücüler
ayrıldı bilmiyorum. İdeali splix'in merge edilip, o sürücü listesinde
splix ve gdi olarak sadece 2 ifade kalması, yoksa çok kafa karıştırıyor.

Onur'dan gelebilecek daha detaylı bilgiye göre, 2007'ye alıp almama
konusunu netleştiririz.

İyi akşamlar.

--
Ozan Çağlayan