[Gelistirici] yazıcı sürücüleri

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
18 Mar 2008 Sal 03:54:00 EET

On Tue, 18 Mar 2008 00:05:07 +0200
Ozan Çağlayan <ozancag at gmail.com> wrote:

> O listede foomatic+splix[önerilen] seçildiğinde sürücü bulunamadı
> diyor. Bu hep mi böyleydi yoksa bir noktadan sonra mı foomatic'den o
> sürücüler ayrıldı bilmiyorum. İdeali splix'in merge edilip, o sürücü
> listesinde splix ve gdi olarak sadece 2 ifade kalması, yoksa çok kafa
> karıştırıyor.
>
> Onur'dan gelebilecek daha detaylı bilgiye göre, 2007'ye alıp almama
> konusunu netleştiririz.

 Splix olarak seçince daha önce çalışıyor muydu bilmiyorum, splix
ghostscript içindeyse ve daha sonradan kaldırıldıysa (misal lisans
sebebiyle) böyle olabilir, ghostscript dışında splix in gelebileceği bir
paket aklıma gelmiyor. Bence splix i 2007 deposuna alalım, bir kaç
farklı sistemde denedik, ofiste Ozan'la denemiştik, bir sorun yok gibi.