[Gelistirici] yazıcı sürücüleri

Koray Löker loker at pardus.org.tr
17 Mar 2008 Pzt 23:50:46 EET

On 17 Mar 2008 Mon 23:42:35 Doruk Fisek wrote:
> Ben de Samsung serisi ile problem yasadim. Splix sorun cozuyorsa, bir
> deniim onunla. Splix diil gdi kullaniyorum yaziciyi splix olmadigindan.
Aynı seriydi değil mi bizim yazıcılar, ben epey mutluyum Splix'ten iki gündür
100'den fazla sayfa çıkardım... usb bağlı...

> Gdi ile de update sonrasi mevcut yazicida network uzerinden sorun
> yasadim, baska bilgisayarlarda yeni yazici eklemeye calistigimda da.
> Eski Pardus'larda Tasma root olarak yazici ayarliyordu, yenilerde pnp
> olarak ayarliyor. Root olarak ilk ayarlari yapilmis cups'lara pnp
> olarak islem yapmaya kalkinca cikiyor sanirim sorunlarin bir kismi. Bir
> ara tam sorun nerede buliim diye dellendim, Onur'la biraz ugrastik, o
> sirada sifir kurulu bir Pardus ile deneme sansim yoktu, tam sorunun
> nereden oldugundan emin olamadik.

Evet belki daha önce root kurup şimdi user kullanmaktan olabilir...

Keşke major branch içinde bu tür değişimler yaşamamayı becersek, ofis
ortamında epey baş ağrıtıyor...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->