[Gelistirici] [paketler-commits] r41983 - in devel/system/base/baselayout: . files

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
1 Mar 2008 Cmt 23:49:15 EET

01 Mar 2008 Cts tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Bağımlılık listesi işleri daha da karıştıracak hatta içinden çıkılmaz
> kılacak gibi geliyor bana bunun üzerine bir uykuya yatayım, yarın aklıma
> başka şey gelirse yazarım :)

2. gönderdiğim epostada yeni bir bağımlılık listesine gerek olmadığını
söyledim, uykulu olunca kaçırdın sanırım :)

Tüm süreç şöyle olsun:

- Güncelleme sırasında, (--ignore-safety kullanılmadıysa) system.base
paketleri --ignore-comar ile kurulsun, bu aşamada bağımlılık sırasına
bakılmaksızın ilk önce baselayout güncellensin.

- system.base kurulduktan sonra bu paketler için configure-pending
RuntimeDep'lerden çıkarılan sırada çalıştırılsın.

- Diğer paketler normal şekilde güncellensin.

--
Bahadır Kandemir