[Gelistirici] [paketler-commits] r41983 - in devel/system/base/baselayout: . files

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
1 Mar 2008 Cmt 03:18:38 EET

01 Mar 2008 Cts tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> baselayot'un diğer paketlere bağımlı olmasının tek sebebi postInstall.
> postInstall işlem sırası için bağımlılık listesi tutulsun pspec içinde.
> PiSi, Install/Update sırasında şöyle davransın:
>
> system.base paketleri kurulurken --ignore-comar ile kurulsun ve system.base
> paketlerinin tamamı kurulduktan sonra configure-pending yapılsın
> (pspec'deki postInstall bağımlılık sırasına göre)

Bu zaten yeni kurulumda böyle, sorun güncellemeler. Tüm system.base bileşenlerinin postInstall'larını tüm system.base paketleri güncellenene kadar ertelemek bir çözüm değil, aynı sorun burada da geçerli, baselayout postInstall'u en son mu yoksa güncellendiği sırada mı çalışacak?

> Sadece system.base'deki paketlerde kullanılacak bir tag olacağı için çok
> karışacağını sanmıyorum. Yeni bir bağımlılık listesi olmaz diyorsanız,
> configure-pending aşamasında, baselayout postInstall'un daima en son
> çalıştırılması sağlanabilir, bağımlılık listesi tutmak daha doğru bence.

Bağımlılık listesi işleri daha da karıştıracak hatta içinden çıkılmaz kılacak gibi geliyor bana bunun üzerine bir uykuya yatayım, yarın aklıma başka şey gelirse yazarım :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/