[Gelistirici] [paketler-commits] r41983 - in devel/system/base/baselayout: . files

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
1 Mar 2008 Cmt 23:59:50 EET

Merhaba;

Saturday 01 March 2008 tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> 01 Mar 2008 Cts tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> 2. gönderdiğim epostada yeni bir bağımlılık listesine gerek olmadığını
> söyledim, uykulu olunca kaçırdın sanırım :)
>
> Tüm süreç şöyle olsun:
>
> - Güncelleme sırasında, (--ignore-safety kullanılmadıysa) system.base
> paketleri --ignore-comar ile kurulsun, bu aşamada bağımlılık sırasına
> bakılmaksızın ilk önce baselayout güncellensin.
>
> - system.base kurulduktan sonra bu paketler için configure-pending
> RuntimeDep'lerden çıkarılan sırada çalıştırılsın.
>
> - Diğer paketler normal şekilde güncellensin.

bkz. biraz önce gönderdiğim e-posta : şu anda  runtime deplere göre baselayout
postinstall'i en son çalıştırılırsa,  mesela udev'in postinstall'i baselayout
ile oluşturulan bir kullanıcıya ihtiyaç duyduğu anda patlayacak :-(

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]