[Gelistirici] Ereeeen..

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
24 Haz 2008 Sal 19:41:15 EEST

Tuesday 24 June 2008 Tarihinde 19:35:35 yazmıştı:

> Ben mi siliyorum? ./update-po.sh ne yapıyorsa commit orada. Bir zahmet sen
> revert ediver de yanlış yerleri düzeltiver. YALI benim ilgi alanım değil,
İlgi alanın olmayan hiçbir işe karışma bundan sonra bozuşuruz.

> yanlışları geliştirici listesine yazmam halinde "Depo orda, düzelt
> kardeşim ;)" denirse
Yanlışları düzelt dedim ortalığa sıç bırak demedim.

> ve ./update-po.sh çalışmazsa bunun sorumlusu ben
> değilim.
Sorumlusu sensin, nasıl çalıştığını bilmediğin bir koda incelemeden müdahele
ediyorsan sorumlusu sensin ve sen düzelteceksin.

Bir daha sakın bilmediğin işe karışma.
--
GG