[Gelistirici] Ereeeen..

Ali Işıngör isingor at gmail.com
24 Haz 2008 Sal 19:59:02 EEST

24 Haziran 2008 Salı 19:41 tarihinde Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr>
yazmış:

> Yanlışları düzelt dedim ortalığa sıç bırak demedim.

Sevgili Gökmen;

Seni ve Eren'i, ikinizi de çok sevdiğimi herhalde bilirsin. Bu noktadan
sonra söyleyeceklerimi de bir "*abi tavsiyesi*" olarak dinleyeceğini umarım.

Eren bir yanlış yapmış olabilir. Ama daha da yanlış olan, ona hitap etme
biçimin. Projede kimi zaman hepimizin düştüğü bir hata bu. Karşımızdaki
geliştirici ile birlikte çalışma olanaklarını ortadan kaldıracak söylem ve
davranışlar sergilemek, sadece ve sadece projeye zarar verir.

Bir süre cevap verme bu mesaja... Sakinleştiğinde, yukarıda yazdığına bir
daha bakmanı istiyorum.  Eminim sen de bu hitap biçiminden dolayı üzülecek
ve "keşke yapmasaydım" diyeceksin.

Eren Türkay ya da başka birisi, kimse bu şekilde hitap edilmeyi hak etmiyor.

Sağlıcakla

Ali