[Gelistirici] Ereeeen..

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
24 Haz 2008 Sal 19:35:35 EEST

On 24 Jun 2008 Tue 18:58:49 Gökmen GÖKSEL wrote:
> Hadi anladık çevirileri düzeltiyorsun da çevirilmiş yerleri niye siliyorsun
> kardeşim ? Noolduğumu şaşırdım makine başında.. Bi zahmet revert ediver
> canım hadi ;)

Ben mi siliyorum? ./update-po.sh ne yapıyorsa commit orada. Bir zahmet sen
revert ediver de yanlış yerleri düzeltiver. YALI benim ilgi alanım değil,
yanlışları geliştirici listesine yazmam halinde "Depo orda, düzelt
kardeşim ;)" denirse ve ./update-po.sh çalışmazsa bunun sorumlusu ben
değilim.

Kolay gelsin..