[Gelistirici] Vim <-> Gtk2

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
8 Haz 2008 Paz 01:33:04 EEST

08 Haz 2008 Paz tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:

> Böyle birşey mümkün değil maalesef. Eğer mümkün olsaydı bunu seve seve
> yapacaktım.
> Vim'i --enable-gui=gtk ile derlediğimizde kendini libgtk-x11'e linkliyor.
> Orada gördüğümüz "gvim" "rvim" vs. de hepsi bir tek "vim" binarysine
> linkli.

wxGTK paketinin eski haline bakabilirsin (2007'de). Orada bir kaynak paketten
ansi ve unicode destekli iki ayrı paket çıkıyordu. Aynı şekilde vim'i de iki
kere derleterek birbiriyle çakışmayacak şekilde iki paket çıkartabilirsin
bence.

> Vim kullanan insanların çok azı GTK arayüzünü kullanıyor diye
> tahmin ediyorum? Bence vim'in GTK'ya bağımlı *olmaması*, GTK desteği
> vermemizden daha önemli.

GTK arayüzünü kullananlar benim gördüğüm kadarıyla (ekip içinde bile) hiç de
az değil :)