[Gelistirici] Vim <-> Gtk2

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
16 Haz 2008 Pzt 11:22:01 EEST

Sunday 08 June 2008 Tarihinde 01:33:04 yazmıştı:
> wxGTK paketinin eski haline bakabilirsin (2007'de). Orada bir kaynak
> paketten ansi ve unicode destekli iki ayrı paket çıkıyordu. Aynı şekilde
> vim'i de iki kere derleterek birbiriyle çakışmayacak şekilde iki paket
> çıkartabilirsin bence.

> GTK arayüzünü kullananlar benim gördüğüm kadarıyla (ekip içinde bile) hiç
> de az değil :)

vim'de çıkan ufak bir güvenlik açığı nedeniyle vim'i bump etmem gerekiyor.
Eren, senin yaptığın değişiklikleri revert edip bump ediyorum paketi. Eğer
gvim'i ayırmak istiyorsan Fatih'in dediği şekilde ayırabilirsin. Ama paketin
develdeki haline NACK geldiği için bu haliyle durması pek manalı değil.

--
Gökçen Eraslan