[Gelistirici] Depo için testi biten paketler

Serbülent ÜNSAL serbulent at pardus.org.tr
3 Haz 2008 Sal 17:54:00 EEST

On Tuesday 03 June 2008 17:35:53 Doruk Fisek wrote:
> Tue, 3 Jun 2008 17:20:03 +0300, Serbülent ÜNSAL
>
> <serbulent at pardus.org.tr> :
>
> Valla hangi cayira ne saliyoruz bilmiyorum ama sadece "TEMEL" hatalari
> test etmek icin guncellemelerin 1-1.5 ay gecikmeli girmesinin sagladigi
> yararinin ne oldugundan emin degilim.

Bu kadar uzun bir aralık istisnai bir durumdur ve yalnızca 1 kez olmuştur (
yeni test süreci başladığından bu yana ). Bu kadar uzun bir ara için
hatalıyı(z/m). Bir daha tekrar etmeyecek bir durum bu.

> Kendi acimdan zararindan bahsedeyim, artik kendi paketlerimle eskisi
> kadar ozenli ugrasmiyorum. Daha once yazilimlarin guncellemelerini gunu
> gunune takip edip, olabildigince hizli Pardus kullanicilarina aktarmaya
> calisirdim. Benim gosterdigim ozenin, test sorumlusunun cani cektigi
> zaman o guncellemelere goz atana kadar curumesiyle sonuclanmasiyla
> beraber artik ben de canim cektigi zaman yazilimlarla ilgileniyorum.

Şu anda her hafta bir kez ACK/NACK sorgusu yapıyor, sorguda verilen
deadline'ın arkasından  teste başlıyor , bitiriyor ve paketlerin depoya
alınmasının ardından bir sonraki hafta yeni ACK/NACK için çağrı yapıyoruz.
Çok önemli bir aksilik olmadıkça da bu düzenin aksamaması için elimizden
geleni yapacağız.

--
İyi Çalışmalar;

Serbülent ÜNSAL
Pardus Geliştiricisi
Our greatest glory is not in never falling, but in getting up
every time we do.
												[Confucius]