[Gelistirici] Depo için testi biten paketler

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
3 Haz 2008 Sal 17:41:21 EEST

On 03 Jun 2008 Tue 17:20:03 Serbülent ÜNSAL wrote:
> Tabi paketi ilk yapan kişi paketle ilgilenmeyi bırakmışsa -ki bu durumda
> pek çok paket var- mecburen güncelleyen kişiye kalıyor sorumluluk.
>
> Özetle paketi güncelledikten sonra "Saldım çayıra mevlam kayıra" yaklaşımı
> doğru bir yaklaşım değil.

Çayıra birşey salınmıyor, salınacak olsa 1 hafta sonra depoya giren güvenlik
güncellemesi 1 ay sonra girerdi. Bu yaklaşımı uygulayan birinin olduğunu da
zannetmiyorum.

Dediğim gibi, zaten yamalar ile beraber değişen satır sayısı belli, paketin
tamamının çalışmasını etkileme olanağı az. Değişen kısmın testini de
güncellemeyi yapan test ediyor zaten..

Kritik olan güncellemeleri(?) belirtirim öyleyse. Ama lütfen normal(?)
güvenlik güncellemesi gördüğünüzde de önceliği ona verin.