[Gelistirici] Depo için testi biten paketler

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
3 Haz 2008 Sal 17:35:53 EEST

Tue, 3 Jun 2008 17:20:03 +0300, Serbülent ÜNSAL
<serbulent at pardus.org.tr> :

> Biz de bu görüşe katıldığımızı ve zaten test sorumlusunun işlevinin
> paketçinin gözünden kaçan TEMEL hataları ve deponun bütün paketlerden
> oluşan son halini test edilmesi olduğunu yazmıştık.

Valla hangi cayira ne saliyoruz bilmiyorum ama sadece "TEMEL" hatalari
test etmek icin guncellemelerin 1-1.5 ay gecikmeli girmesinin sagladigi
yararinin ne oldugundan emin degilim.

Kendi acimdan zararindan bahsedeyim, artik kendi paketlerimle eskisi
kadar ozenli ugrasmiyorum. Daha once yazilimlarin guncellemelerini gunu
gunune takip edip, olabildigince hizli Pardus kullanicilarina aktarmaya
calisirdim. Benim gosterdigim ozenin, test sorumlusunun cani cektigi
zaman o guncellemelere goz atana kadar curumesiyle sonuclanmasiyla
beraber artik ben de canim cektigi zaman yazilimlarla ilgileniyorum.

Olan Pardus kullanicilarina oluyor ama karar verici pozisyonlardaki
insanlarin defalarca uyarilmalarina karsin dagitim paketlerine uvey
evlat muamelesi yapmasi nedeniyle, artik ben de bosverdim.

Ne demisler, kontrol edemeyecegin seyler icin kendini uzup cirpinmanin
cok da bir anlami yok.

                   Doruk