[Gelistirici] Depo için testi biten paketler

Serbülent ÜNSAL serbulent at pardus.org.tr
3 Haz 2008 Sal 17:43:09 EEST

On Tuesday 03 June 2008 17:20:03 Serbülent ÜNSAL wrote:
> Bunun kararını veya onayını verecek olan kişi ben değilim. Sürüm
> yöneticisinin sorumluluğunda.

> Tek beklentimiz güncellemeyi yapan kişinin üzerinde zaten yeterince yük
> olan sürüm yöneticisini bir de CVE okumak zorunda bırakmadan iki satır mail
> yazması.

Kısa bir iç değerlendirmeden sonra süreci şu şekilde işletmeye karar verdik.
Normal şartlarda küçük değişiklik içeren güvenlik güncellemeleri sürüm
yöneticisi tarafından direkt olarak kararlı depoya alınacak.

Daha geniş kapsamlı, paketin işlevlerini etkileyebilecek olan güncellemeler
içinse "güncellemeyi yapan"  kişi;

"X sürümü güvenlik güncellemesidir ancak paketin tümünü etkileyecek
değişiklikler içermektedir, bu sebepten test edilmesi gerekiyor"

benzeri bir mesajı geliştirici listesine gönderecek. Bu paket öncelikli ve
depodan bağımsız olarak test edilerek, kararlı depoya aktarılacak.

--
İyi Çalışmalar;

Serbülent ÜNSAL
Pardus Geliştiricisi
Our greatest glory is not in never falling, but in getting up
every time we do.
												[Confucius]