[Gelistirici] Milky ön tanımlı simge seti olacak mı?

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
1 Haz 2008 Paz 01:53:38 EEST

 Merhabalar,

2008/5/31 işbaran <isbaran at gmail.com>:
> Simgeler karmaşık olmadıkları için sevdim, bazen kde simgelerine bakıp bir
> simgede bu kadar detaya inmek mantıksız değil mi diye düşünüyordum ..

 Arkadaşlar, grafik tasarımın nasıl olacağına demokrasi ile karar
verilmiyor. Bu mevzunun bence bu listede tartışılacak bir tarafı yok.
Sizin çekincelerinizi grafikerler de görüyordur, orada insan
bilgisayar etkileşimi doktorası yapan insan var, o da görüyordur değil
mi.

 Görsel tasarım konularında, daha önce de olageldiği gibi, ekibe
güvenin ve arkanıza yaslanın lütfen :)

 2YKR.

 Selamlar.
--