[Gelistirici] Milky ön tanımlı simge seti olacak mı?

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
1 Haz 2008 Paz 02:25:23 EEST

Sunday 01 June 2008 Tarihinde 01:53:38 yazmıştı:
>  Merhabalar,

>  Arkadaşlar, grafik tasarımın nasıl olacağına demokrasi ile karar
> verilmiyor. Bu mevzunun bence bu listede tartışılacak bir tarafı yok.
Bence bir yerde tartışılmalı en azından fikirler beyan edilmeli. Orası neresi
olmalı?
> Sizin çekincelerinizi grafikerler de görüyordur, orada insan
> bilgisayar etkileşimi doktorası yapan insan var, o da görüyordur değil
> mi.
İllaki görüyordur tabi. Ama acaba insan bilgisayar etkileşimi doktorası
yapmayanlar bunu nasıl görecek acaba?

>  Görsel tasarım konularında, daha önce de olageldiği gibi, ekibe
> güvenin ve arkanıza yaslanın lütfen :)

Ekibe güvenmekten başka bir lüksümüz yok zaten. Kullandığım sistemi sevdiğim
için irdeliyorum. Yoksa bana ne ki :) Aynen senin ta uzaklardan bu iletiyi
yazman gibi, olayın kaynağında sadece sevgi yatıyor. Yoksa kimsenin bir
menfaati yok. Yoksa kurulan sisteme yeni bir simge seti kurmak ne kadar zor
olabilir ki? Bu yüzden bu konuyu kurcalıyorum. Daha iyisi olabilir gibi
sanki.

Bu daha iyisi olabilir sözünü "O zaman daha iyisini yapta koy" gibi bir cevap
almak için yazmadım. Lütfen tartışma böyle bir duruma gelmesin. Ama
İşbaran'ın bahsettiği kde-look 'taki simge setleri fikri çok hoş bir fikir.
Sürüm çıkışlarından önce böyle bir anket yapılsa. O zaman hem çekirdek ekibe
güvenip arkamıza yaslanırız, hemde bakın binlerce kişinin severek övünerek
kullandığı işletim sisteminin çok teknik olmayan kısımlarının yapılmasında
kullanıcıların fikirleri de değerlendiriliyor deyip. Svn hesabı olmayan
kullanıcılarında birşeylere müdahale edebildiği bir ortam olur ve belkide
kullanılan sistem daha da çok sahiplenilir.

Sadece fikir beyanında bulunun diyorum. Neden demokrasi olmasın ki? En azından
söz sahibi ekip kde-look tan birkaç tane tema beğensin ve peki madem
bunlardan birini seçin desin. Bu olay at ile deve değil sonuçta.

--
Recep KIRMIZI