[Gelistirici] [Pardus-kullanicilari] ET yanıt verir...

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
7 Tem 2008 Pzt 01:29:55 EEST

7 Temmuz 2008 Pazartesi 01:07:18 tarihinde Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> Kısacası, "marka hakları" Pardus'un icadı değil. Aklı başında her ciddi
> kurumun ve  ürünün (bu bir özgür yazılım ürünü de olabilir) savunması
> gereken, en önemli varlıklarından biridir marka ve marka değeri.

Sevgili Ali,

Ufak bir anımsatma yapmak gereği duydum: Pardus'un marka haklarını koruyup
korumaması konusunu tartışmıyoruz, ben bu konuyu tartışmaya açmayı dahi kabul
etmiyorum.

İki öneri / beklenti / iddiam var gelistirici listesi ile ilgili:

1. Bir Pardus Geliştiricisi Sözleşmesi metni oluşturmak ve telif haklarının
sahiplenilmesi dahil tüm geliştirici-geliştirici ve geliştirici-UEKAE
konularını bu metinle düzenlemek...

2. Bir de-Pardus paketi yaparak Pardus'u marka haklarını ihlal etmeyecek
şekilde tescilli marka ve logolardan kurtarmak...

Tartışılması ve halledilmesini beklediğim konular bunlar...

ET