[Gelistirici] [Pardus-kullanicilari] ET yanıt verir...

Ali Işıngör isingor at gmail.com
7 Tem 2008 Pzt 00:31:14 EEST

07 Temmuz 2008 Pazartesi 00:08 tarihinde Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr>
yazmış:

> Samimi konuşayım, "Pardus marka haklarını korumasın" diyen herkese
> artık "Microsoft mu gönderdi bunu acaba?" diye bakıyorum. Pardus'un
> yarattığı
> değerin paylaşılması için marka haklarının serbest bırakılması gerekmiyor.
> Bakınız RedHat-CentOS örneği, bir de ilginçlik olarak son Linux Foundation
> Collaboration Summit'de RedHat için konuşan arkadaşın CentOS ile ilgili
> sözlerine bir göz atın.

Bugün "Behind Ubuntu"yu okurken, Canonical Operasyonlar Direktörü Jane
Silber ile yapılan
röportajda<http://behindubuntu.org/interviews/JaneSilber/>şöyle bir
ifadeyle karşılaştım. Tam da son tartışmalarda Erkan'ın
pozisyonuna denk düşen bir kelam etmiş Jane Silber.

*Q- What do you think about the similitude with the Ubuntu logo found in
various products (msn space, for example)? Did Canonical make any move with
regard to potential logo infringement?*

*A- We keep a close eye on the use of the Ubuntu logo, have taken action in
some cases of clear logo infringement, and will continue to do so.*