[Gelistirici] kernel

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
31 Oca 2008 Per 14:37:44 EET

31 Oca 2008 Per tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Guncel cekirdek takip etme durumunda 2.6.24 -> .25 gibi gecisleri buyuk
> gecisleri 2008.0 -> 2008.1 arasi yapmak bir yontem olabilir. Yani
> 2008.0 boyunca yeni cekirdek ailesine gecmeyip 2.6.24.x seklinde sabit
> tutup, 2008.1'e gecerken 2.6.25.x'e gecilebilir ornegin.

Bu mantıklı bir öneri gibi.

> 2.6.18'i Redhat Enterprise daha iki sene maintain edecek demenden guc
> alarak soyle bir oneri getirsem... Iki kernel paketi olsa, biri yeni
> cekirdek, birinde de 2.6.18'i maintain etmeye devam etsek? Cok yeni
> donanim kullanmiyorum ama kararlilik istiyorum diyenlere sunacak bir
> 2.6.18 alternatifi olsa boylece? Yeni surucu port etme, hata cozme gibi
> bir islem olmaz; sadece RHEL'nin yamalari vs takip edilir. Oyle olunca
> cok bir overhead getirmeyebilir (mi?)

Hem depoda iki paket tutmuyoruz, hemde bu iş 2 kernel/drivers ile son bulacak bir de RHEL yamalarını alalım demek insanı çileden çıkartıyor (şu an için 1000'den fazla yama var paketlerinde) o yüzden bu mantıklı gelmiyor bana. Ama başka biri bir yerde kernel-rhel falan ismiyle RHEL ne yapıyorsa aynını o pakete yapıp dağıtabilir bu tür bir ihtiyaç için sanki

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/