[Gelistirici] kernel

Furkan Duman coderlord at gmail.com
31 Oca 2008 Per 10:54:03 EET

Merhabalar,

Bir süredir buralardan uzak kaldım. :)

2008/1/31 S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>:
> olmasının eski seçimi yaparken etkili olduğunu unutmamak lazım) kararlı
> kernel sürümlerini olabildiğince yakın takip etmek, çıkan hataları upstream
> ile hızlıca paylaşmak, geri dönüşleri dağıtıma hızlıca uygulamak şeklinde.

Bu bana oldukça makul göründü. Senin iş yükünü bir nebze azaltacağı
gibi, yeni donanım için desteğimizin artması gayet hoş göründü.

Kararlılığın, paket dağıtılmadan önce sizler tarafından iyice
deneneceğine inandığım için çok fazla sorun olmayacağını zannediyorum.

Çıkan hataları paylaşarak da kernel geliştiricilerine daha fazla
yardımcı olabileceğiz. Daha kararlı bir kernel için çorbada daha fazla
tuzumuz bulunacak. Ayrıca geliştiricileriyle yakın ilişkiler içinde
olmak da olumlu bir gelişme bence.

Dolayısıyla benim oyum da kararlı kernel sürümlerini yakından takip
etmek yönünde.

Kolay gelsin.

--
Furkan Duman