[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
31 Oca 2008 Per 01:01:24 EET

31 Ocak 2008 Perşembe 00:52:33 tarihinde S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Şimdi durum böyle iken "Linux'ta böyle" deriz diye küskün cümleler kurma
> :(, durumdan ne KDE ne de Pardus sorumlu, saçma adobe firmasından başka.

Benim söylemeye çalıştığım şu, ta başından beri: Bu güncellemenin Konqueror'da
Flash'ı kırdığını test aşamasında farketmeli, durumu değerlendirdikten sonra
da durum düzeltilene kadar güncellememe yoluna gitmeliydik. Oysa test deposu
yanında stable depoda da günlerce (haftalar?) bu kırık hali kaldı. Ve daha
vahimi "ben riski göze aldım, eski hali kullanmak istiyorum" diye bir çıkış
yolu mevcut değildi; flash ve kdebase'i elle pek çok build geri almama karşın
çalışan bir kararlı duruma geri dönemedim.

Hatalar olur, bu yazılımın sahipli ya da özgür olması ile (çok) ilgili değil.
Ama her üründen sorumlu olan o ürünün sahibidir ve kullanıcılarına karşı o
sorumludur. Flash'ın hatasından Adobe, kıran güncellemenin stable depoya
girmesinden biz...

ET