[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

selim ok selimok at gmail.com
31 Oca 2008 Per 01:45:35 EET

31.01.2008 tarihinde Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> yazmış:
> Benim söylemeye çalıştığım şu, ta başından beri: Bu güncellemenin Konqueror'da
> Flash'ı kırdığını test aşamasında farketmeli, durumu değerlendirdikten sonra
> da durum düzeltilene kadar güncellememe yoluna gitmeliydik. Oysa test deposu
> yanında stable depoda da günlerce (haftalar?) bu kırık hali kaldı. Ve daha
> vahimi "ben riski göze aldım, eski hali kullanmak istiyorum" diye bir çıkış
> yolu mevcut değildi; flash ve kdebase'i elle pek çok build geri almama karşın
> çalışan bir kararlı duruma geri dönemedim.

Burda bir yanlışlık olmalı. Ben bir sürüm geri gittiğimde çalışan haline döndüm.

Bu arada test sürecinin iyileştirilmesi konusunda bir önerim var. Ama
çok etraflı düşünmedim saçma olabilir. :)

Test deposunda yapılan değişikliklerden haberimiz olması için commit
loglarını takip etmemiz gerekiyor(bu da çok zor). Oysa 3 günlük yada 1
haftalık dilimlerde "test deposunda x y z paketleri güncellendi test
ediniz lütfen" içerikli bir e-posta alsak ve hatta bunu bir e-posta
listesine dönüştürsek, daha temiz çalışan bir test topluluğu
yaratabiliriz sanki . Hem test deposunu kullanıp test eden insan
sayısı artardı hem test sürecinde karşılaşılan sorunlar bugzilla'lık
mı değil mi konusu konuşulabilirdi.

Ne dersiniz?