[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
31 Oca 2008 Per 00:52:33 EET

30 Oca 2008 Çar tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> 30 Ocak 2008 Çarşamba 21:14:18 tarihinde Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Sustum...
>
> Soranlara "Linux'ta böyle" deriz...
>
> Sonra da "Yahu neden millet hala Winoze kullanıyor ki?" diye düşünürüz...

Bu çok karamsar ama, hele bu durum gerçekten çok özel bir durum. Flash açığı
hallice kritik idi, adobe güncellemeyi critical olarak yayınladı, ismail
ninjaların yapması gerektiği gibi paketi güncelledi.

Daha ilk gününden kapalı bir liste olan kde-packager listesinde durum
tartışılmaya başlandı, n kere adobe'a ne değiştirdiniz diye mail atıldı kimse
cevap vermedi, KDE'ciler blog yazmaya başlayınca adobe içinden bir arkadaş
gelip şu şu şu değişti dedi ve değişiklikler openSUSE ile ilk bizim depoya
girdi.

Biz (İsmail ve ben) bu durumun gtk-engine yüzünden düzelmediğini fark etmedik
çünkü gtk-engine kullanmıyoruz.

Şimdi durum böyle iken "Linux'ta böyle" deriz diye küskün cümleler kurma :(,
durumdan ne KDE ne de Pardus sorumlu, saçma adobe firmasından başka.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/