[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
30 Oca 2008 Çar 19:43:28 EET

30 Oca 2008 Çar tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Bu aslında daha da genel bağlamda ölçeklenebilir bir altyapı kullanırken,
> yeterli insan gücü yoksa upstreamle halaya katılmanın sonuçları... Hani arada
> Mac ne güzel dediğimiz özelliklere bizim altyapı daha müsait ama o kadar çok
> insan çalıştıramıyoruz falan işte...

Analizine katılmıyorum, bu upstream ile halayın sonucu değil, bu bilakis dağıtımın politikasının sonucu. Eğer _her durumda stabilite_ diyen bir kullanıcı kitlemiz varsa adımız "Pardus Enterprise" olmalı süreçlerimiz de buna uygun hale getirilmeli v.s v.s v.s.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/