[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

Koray Löker loker at pardus.org.tr
30 Oca 2008 Çar 18:39:30 EET

On 26 Jan 2008 Sat 21:07:33 Erkan Tekman wrote:
> Şu anda son kararlı halindeki hiçbir ciddi Linux dağıtımında Konqueror ile
> Flash'ın çalışmadığını duymak beni mutlu eder. Ama herkes bu açığın
> farkında oldukları halde kullanıcılarını olası risklerden bir şekilde
> (farklı şekillerde, örneğin yalnızca web sitelerine koydukları bir uyar
> ile??) haberdar edip işlevselliği güvenliğin önüne çekiyorsa; güvenlik
> nedeni ile dükkanı kapatan yalnızca biz ise hiç mutlu olmam.

Bu arada aslında bu sorun Konqi ile sınırlı değil... Daha doğrusu kurumsal
kullanıcılar ve son kullanıcı kullanılabilirliği açısından etkisi tarayıcıyla
sınırlı değil.

akregator ile rss takip ediyorsunuz, listede ntvmsnbc var... haberin
detaylarına tıkladınız... hooop kpart ile bir konqueror sekmesi kontact'ın
kitlenmesine neden oluyor. (ntvmsnbc flash olmayan bir tek sayfa
barındırmayan leziz bir site...)

Kurumsal ölçekte Kontact özellikle enterprise özellikleri geliştikçe çok
sağlam bel bağlayabileceğimiz bir yapı, ama misal bu örnekte konqi yerine
firefox önererek kurtulamamıza da yol açıyor işte...

Bu aslında daha da genel bağlamda ölçeklenebilir bir altyapı kullanırken,
yeterli insan gücü yoksa upstreamle halaya katılmanın sonuçları... Hani arada
Mac ne güzel dediğimiz özelliklere bizim altyapı daha müsait ama o kadar çok
insan çalıştıramıyoruz falan işte...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->