[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
26 Oca 2008 Cmt 21:07:33 EET

26 Ocak 2008 Cumartesi 21:04:36 tarihinde Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Tüm Linux dağıtımlarında durumun maalesef aynı olduğunu, binlerce sitedeki
> Flash appletlarının bu saldırılara açık olduğunu, Adobe'den Mike
> Melanson'un problemi düzeltmek için KDE geliştiricileriyle beraber kafa
> yorduğunu bilmek herkesi mutlu edecektir sanırım.

Şu anda son kararlı halindeki hiçbir ciddi Linux dağıtımında Konqueror ile
Flash'ın çalışmadığını duymak beni mutlu eder. Ama herkes bu açığın farkında
oldukları halde kullanıcılarını olası risklerden bir şekilde (farklı
şekillerde, örneğin yalnızca web sitelerine koydukları bir uyar ile??)
haberdar edip işlevselliği güvenliğin önüne çekiyorsa; güvenlik nedeni ile
dükkanı kapatan yalnızca biz ise hiç mutlu olmam.

Biraz KDE-GNOME tartışmaları ve Linux'un GNOME için söyledikleri geliyor
aklıma. Kullanıcımızı ne kadar geri zekalı yerine koymalıyız diye
düşünüyorum...

ET