[Gelistirici] açık kaynak işletim sistemleri dersi

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
29 Oca 2008 Sal 10:08:06 EET

On 29 Jan 2008 Tue 10:01:32 Koray Löker wrote:
> M.E.B.'e bağlı okulların ilgili alanlarında yeni bir ders ismi dolaşıyor
> bir süredir, duymuşsunuzdur... "Açık Kaynak İşletim Sistemleri"

Fikir gerçekten güzel, böyle bir dersin olması da çok yararlı olur. Ancak
kafama takılan nokta şu ki windows altında "arkaplanı değiştirmek" "ofis
programları kullanmak" gibi şeyler öğreten ve açık kaynakla ilgili herhangi
bir bilgisi olmayan öğretmenlerimiz bu konuda nasıl bir çalışma yapacak? Ders
konsa bile gerçekten yararlı olabilecek mi?