[Gelistirici] açık kaynak işletim sistemleri dersi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
29 Oca 2008 Sal 10:33:23 EET

On 29 Jan 2008 Tue 10:08:01 Ali Işıngör wrote:
> İzninle ben bu mesajını Özgürlükİçin listesine de atıyorum. Geliştiriciler
> dışında bu konuda bize destek verecek eğitimci dostlarımızın katkısını
> bakalım alabilir miyiz?

Elbette ki, hatta orta/uzun vadede eğitimci dostlarımızın katkısıyla belki de
oluşturabileceğimiz içeriğin daha resmi ve M.E.B. nezdinde teknik olarak da
değerlendirmeye uygun bir form kazanmasını da sağlayabiliriz. Ne kadar güzel
olur...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->