[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
26 Oca 2008 Cmt 21:04:36 EET

Saturday 26 January 2008 20:59:30 tarihinde Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> 25 Ocak 2008 Cuma 22:45:35 tarihinde Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Ben bir örnek vereyim: Şu anda Pardus'ta kararlı ya da test deposu kullanan
> bir kullanıcının Konqueror ile Flash içerikli bir siteyi görebilmesi mümkün
> değil. Bırakın görebilmesini, nspluginviewer %100 CPU isteği ile sistemi
> tıkıyor, Konqueror'u tıkıyor en azından. Hedef kitlemizdeki bilişim
> okuryazarı, temel masaüstü gereksinimlerine sahip kullanıcının konsole'dan
> top ile ya da xkill kullanarak (benim şu anda yapmak zorunda olduğum gibi)
> [...]

Tüm Linux dağıtımlarında durumun maalesef aynı olduğunu, binlerce sitedeki
Flash appletlarının bu saldırılara açık olduğunu, Adobe'den Mike Melanson'un
problemi düzeltmek için KDE geliştiricileriyle beraber kafa yorduğunu bilmek
herkesi mutlu edecektir sanırım.

Saygılar,
ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.