[Gelistirici] [paketler-commits] r39664 - devel/applications/multimedia/dvgrab

Koray Löker loker at pardus.org.tr
25 Oca 2008 Cum 15:56:29 EET

On 25 Jan 2008 Fri 15:50:50 Ekin Meroğlu wrote:
> dvgrab linux-uvc olmadan da çalışıyorsa, linux-uvc bir runtime dep değildir
> diyelim yani..

Bu mantıkla bakınca mplayer neden lirc'e depend ediyor, uzaktan kumandam yok
ama lirc'i kaldıramıyorum aynı senaryo doğrultusunda...

ama bence zaten doğrusu benim 15K'lık sürücüyle ilgili yorum yapmamdansa,
uzaktan kumandası olanın sorunsuz çalışması...

neyse, daha doğrusunun dep olmaması olduğunu düşündünüz madem iki deneyimli
paketçi ve depo bekçisi kaldırayım dep'i, ama ikna olmadım, bu hatadan ilerde
de yapabilirim ;)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->