[Gelistirici] [paketler-commits] r39664 - devel/applications/multimedia/dvgrab

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
25 Oca 2008 Cum 15:50:50 EET

Merhaba;

Friday 25 January 2008 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:

> Ben bu konuda hep tereddütte kalıyorum.
>
> Dvgrab 3.0 sürümünden itibaren usb'den bağlı kameralardan görüntü aktarımı
> yapabiliyor.
>
> Bunu sürüm notunda gören, bizim konuyu verme biçimimizden öğrenen her
> kullanıcı bunu öntanımlı bir özellik olarak görmekte haklı olacak diye
> düşünerek "o zaman bunu sağlayan kütüphanenin varlığından emin olayım" diye
> bağımlılık yazdım. Doğru yöntem bu değilse de, nasıl yapılır bilemiyorum...

linux uvc kamerası olmayan birisi bu sürücüyü kaldıramayacak dvgrab kullanmak
istiyorsa, ama kamerası olmadığından zaten o özelliği kullanamıyor durumda
olacak. uvc kamerası olan da zaten sürücüyü yüklediyse kullanacak o desteği.

dvgrab linux-uvc olmadan da çalışıyorsa, linux-uvc bir runtime dep değildir
diyelim yani..

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]