[Gelistirici] Sunucu için özel Pardus

Mustafa Günay mustafagunay at gmail.com
16 Oca 2008 Çar 00:41:36 EET

Wednesday 16 January 2008 00:30:50 tarihinde Eren KOVANCI şunları yazmıştı:
> Birde yer almadığım korsan faaliyetler yüzünden suçlanmak benim hoşuma
> gitmiyor. Her projenin sitesini ben yapmıyorum.

Kusura bakma ama ben okuduklarımdan böyle bir sonuç çıkarmadım. Sadece daha
önce böyle bir eylem yapıp bilmemne.Pardus şeklinde bir dağıtım çıkartılmaya
kalkılmış ve bu projenin devamı yada desteği olmayacağına inanıldığı için
buna Pardus ekibi tarafından karşı çıkılmış (ki bunları sen de biliyorsun).
Sana söylenen (sen bunları ters tepki olarak algıladın sanırım) eğer böyle
bir proje olacak ise buna öncekine benzemesin. Yapılan işin arkasında
durulsun, desteği verilsin.

Kişisel görüşüm de eğer bir dağıtım çıkartmayı planlıyorsanız bunları iyi
düşünüp ondan sonra somut adımlar atın. (ki zaten bişeyler yapmışsınız)

Hukuki kısımlarından bir manav ne kadar mühendis ise o kadar anlarım, onun
için söyleyecek bir sözüm yok.

Kolay gelsin.
İyi çalışmalar.

--

Mustafa GÜNAY
asato ma sad gamaya (From delusion lead me to truth)