[Gelistirici] Sunucu için özel Pardus

selim ok selimok at gmail.com
15 Oca 2008 Sal 22:16:17 EET

15.01.2008 tarihinde Eren KOVANCI <eren at parduslinux.org> yazmış:

> İncelemek isteyen siteyi inceleyebilir. Bu projede kim varsa adları ve
> soyadları sitede yazıyor. Sıkça sorulan sorular kısmında proje ile ilgili
> yeterli bilgi mevcut. Geliştiriciler dışında kimler destek veriyor onlarda
> aynı yerde yazıyor. Bu insanları Pardus topluluğundan aforoz etmek
> isterseniz yine sizin bileceğiniz iş.

Konunun çok dışındayım ama, yazılmış o kadar iletinin içinden "Afaroz"
konusunu çıkardığın için yazılanları tekrar okumanı rica ediyorum. Özetle
bir iş yapmak isteyen bunun için onay almak zorunda değil, yeter ki kimsenin
hakkını ihlal etmesin. Eğer kaliteli bir iş çıkarsa ortaya bu da bir şekilde
destek görür merak etmeyin. Sırf burda yazılanlar hoşunuza gitmedi diye
kızıp destek görmedik demeyin. Derseniz ayıp edersiniz. :)

Selim