[Gelistirici] Sunucu için özel Pardus

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
15 Oca 2008 Sal 22:06:39 EET

Tuesday 15 January 2008 22:03:05 tarihinde Eren KOVANCI şunları yazmıştı:
> http://pardusserver.drupalsite.org
>
> Kaçak ya da yasa dışı bir iş yapan yok. Pardus'a katkı yapmak isteyen bir
> grubun isteği doğrultusunda durumu bildiren bir mesaj attım diye listeden
> atacaksanız atabilirsiniz.

Elçiye tabii zeval olmaz ama , "Pardus Server" gibi bir ismi herhangi bir
ürüne özgür yazılım olsun ya da olmasın Tübitak'ın izni olmadan veremezsin.
Aynı şey Redhat, Novell, IBM vs isimleri için de geçerli.

Şu anda bu ismin kullanılması yasalara uygun değil, öncelikle bu konuyu
düzeltmeniz lazım. Bunun dışında yapmak istediklerinizle ilgili söyleyecek
bir sözüm yok, kolay gelsin.

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.