[Gelistirici] Sunucu için özel Pardus

Talat UYARER talat at uyarer.com
15 Oca 2008 Sal 16:40:35 EET

Bence Pardus Sunucunun diger dagıtımlardan bi farkı olmalı. Suan MacOSX
sunucu isine girdi mesela Erenin soyledigi benzer sunucuları kullanıyor ama
çok güzel şekilde yöentim arayüzü giydirmiş. Pardus Sunucu dendigi zaman
insanın aklına Pardusun o kullanıcı ile guzel iletişiminin sunucu yöneticisi
icinde devam etmesi. Kullanıslı yonetim arayuzleri vs.

Kısacası Masaustudnen daha cok sunucu yönetiminde kullanabilecegimiz
arayuzumuzun olup olmadığına bakarak bi dagitim olusturmak daha mantıklı
gibi.

15.01.2008 tarihinde Eren KOVANCI <eren at parduslinux.org> yazmış: