[Gelistirici] Sunucu için özel Pardus

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
15 Oca 2008 Sal 16:39:51 EET

On 15 Jan 2008 Tue 16:33:06 Eren KOVANCI wrote:
> Apache Web Server (mod_php, mod_python v.b.), Bind, MySQL Server, PostFix,
> vsFTP, OpenSSH, EjabberD, WebMin, PhpMyAdmin, MySQL Administrator v.b.

Önemli olan bu tür uygulamaları paketleyip CD'ye koymak değil, zaten basit bir
şey. Pardusman ile bant genişliğine bağlı olarak 5 dakikada sunucu sürümü
yapılabilir.

Önemli olan şey bu servisleri kolayca yönetebileceğimiz uygulamaların olması,
Pardus bu tür uygulamalar ile farklı olmalı diye düşünüyorum, yoksa
paketleyip cd yapma kısmında herhangi bir sorun yok. Başka bir ad ile CD
yapıp dağıtabilirsin, XFCE'li Pardus fikri gibi :)