[Gelistirici] component.xml, pspec.xml ve translations.xml dosyalarında summary ve description alanlarının düzeltilmesi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
9 Oca 2008 Çar 13:08:00 EET

Wed, 9 Jan 2008 12:52:34 +0200, "Necmettin Begiter"
<necmettin.begiter at gmail.com> :

> ihtiyacı hissettim: pspec.xml içinde sadece İngilizce metin mi
> istiyoruz (=Türkçe özet ve açıklamalar translations.xml içine mi
> konmalı), yoksa İngilizce ve Türkçe özet ve açıklamalar pspec.xml
> içinde, diğer diller translations.xml'de mi olmalı (diğer bir deyişle,
> pspec.xml'lerdeki lang="tr" olan özet ve açıklamaları
> translations.xml'e ayırayım mı, yoksa translations.xml'i olmayan
> pspec.xml'lerde lang="tr" olan özet ve açıklamaları pspec.xml'lere mi
> yazayım)?
Turkce'ler de translations.xml'e giriyor. Amac cevirmenlerin pspec
dosyalarina hic dokunmadan calisabilmelerini saglamak.

pspec'lerde zaten Ingilizce disinda ceviri olmamali hic, bir ara Meren
onlari bir betikle otomatik ayirmisti.

                   Doruk