[Gelistirici] component.xml, pspec.xml ve translations.xml dosyalarında summary ve description alanlarının düzeltilmesi

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
9 Oca 2008 Çar 12:52:34 EET

Kolay gelsin,

Depolarımızda bulunan bileşen ve paketlerin paket yöneticisi veya pisi
tarafından görüntülenen metinlerini, yani özet (<summary..) ve
açıklamalarını (<description) elden geçiriyorum. Görevim sadece
svn/pardus/devel'deki component.xml'leri elden geçirmek, ancak
yaptığım işi tam yapmak adına, pspec.xml ve translations.xml
dosyalarını da elden geçirmek ve bunu sadece svn/pardus/devel'de değil
svn/contrib'de de yapmak istiyorum. Wiki'mizde ve resmî sitemizde
bulamadığım ve depo politikalarımızı ilgilendiren birşeyi danışma
ihtiyacı hissettim: pspec.xml içinde sadece İngilizce metin mi
istiyoruz (=Türkçe özet ve açıklamalar translations.xml içine mi
konmalı), yoksa İngilizce ve Türkçe özet ve açıklamalar pspec.xml
içinde, diğer diller translations.xml'de mi olmalı (diğer bir deyişle,
pspec.xml'lerdeki lang="tr" olan özet ve açıklamaları
translations.xml'e ayırayım mı, yoksa translations.xml'i olmayan
pspec.xml'lerde lang="tr" olan özet ve açıklamaları pspec.xml'lere mi
yazayım)?