[Gelistirici] rt-* firmware

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
13 Şub 2008 Çar 23:43:11 EET

13 Şub 2008 Çar tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Bence yapmamamız lazım. Kernel modülleri bu dosyalar olmadan bir işe
> yaramıyor. Modülleri permanent işaretlediğimiz için bu dosyalar da
> permanent işaretlenmişti.

Tamam da böyle tek paket bunlar değil ki :)

caglar at zangetsu firmware $ ls
accessrunner-firmware  alsa-firmware   bcm43xx-firmware  component.xml   ipw2100-firmware  ipw3945-daemon    speedtouch-firmware  zd1211-firmware
acx100-firmware        atmel-firmware  bluez-firmware    eagle-firmware  ipw2200-firmware  ipw3945-firmware  zd1201-firmware
caglar at zangetsu firmware $ grep permanent * -r
caglar at zangetsu firmware $

>  Doğru çözüm bence pisi de update ederken permanent dosyalara
> dokunmamak, ama "pisi rm" ile paket silinirse permanent dosyaların
> silinmesi.

Aslında rm ile silinmesi yerine --ignore-permanent ekleyebiliriz. rm ile bunları silmek olur ya pisi rm kernel durumunda başımızı ağrıtabilir :)

>  Bu arada rt sürücüleri 2.6.23 ve sonrasına girdiği için (rt2x00)
> paketler depodan çıkacak, ama kernel le birlikte firmware dosyaları
> geliyor mu bilmiyorum, sen söyleyince fark ettim. Belki firmware leri
> ayrı bir paket yapmamız gerekecek, o zaman permanent işaretlemeyiz.

Kernel ile gelen modülden başka birşey yok görünüyor