[Gelistirici] rt-* firmware

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Şub 2008 Çar 23:41:14 EET

On Wed, 13 Feb 2008 23:21:51 +0200
"S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> wrote:

> Bu dosyaları paketlerinde ayırıp, permanent olmamalarını sağlayabilir
> miyiz?
>
> /lib/firmware/rt2661.bin
> /lib/firmware/rt73.bin
> /lib/firmware/rt2561s.bin
> /lib/firmware/rt2561.bin
>
> http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/unownedfiles ile sistemde
> kurulu ama hiçbir pakete ait olmayan dosyaları temizlemek gibi sayko
> bir işe girişince bunların rt-* paketlerinden geride kaldığını gördüm.

 Bence yapmamamız lazım. Kernel modülleri bu dosyalar olmadan bir işe
yaramıyor. Modülleri permanent işaretlediğimiz için bu dosyalar da
permanent işaretlenmişti.

 Doğru çözüm bence pisi de update ederken permanent dosyalara
dokunmamak, ama "pisi rm" ile paket silinirse permanent dosyaların
silinmesi.

 Bu arada rt sürücüleri 2.6.23 ve sonrasına girdiği için (rt2x00)
paketler depodan çıkacak, ama kernel le birlikte firmware dosyaları
geliyor mu bilmiyorum, sen söyleyince fark ettim. Belki firmware leri
ayrı bir paket yapmamız gerekecek, o zaman permanent işaretlemeyiz.