[Gelistirici] rt-* firmware

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Şub 2008 Çar 23:57:34 EET

> Tamam da böyle tek paket bunlar değil ki :)
>
> caglar at zangetsu firmware $ ls
> accessrunner-firmware  alsa-firmware   bcm43xx-firmware
> component.xml   ipw2100-firmware  ipw3945-daemon
> speedtouch-firmware  zd1211-firmware acx100-firmware
> atmel-firmware  bluez-firmware    eagle-firmware  ipw2200-firmware
> ipw3945-firmware  zd1201-firmware caglar at zangetsu firmware $ grep
> permanent * -r caglar at zangetsu firmware $

 Bence hepsi için aynı durum geçerli. Bunlara ihtiyacım yokken paketleri
gui den tık tık sil dediğimde sistemden siliniyor olmalı. Sadece update
lerde silinmemeli. Biz permanent i sadece kernel modüllerinin
güncellenmesi için konuşmuştuk, bunlar olmadan modüller de bir işe
yaramayacak zaten.

> Aslında rm ile silinmesi yerine --ignore-permanent ekleyebiliriz. rm
> ile bunları silmek olur ya pisi rm kernel durumunda başımızı
> ağrıtabilir :)

 kernel,  system.base in bir parçası. system.base in bir parçasının özel
parametre verilmeden silinememesi lazım zaten. Ama diğer paketler için
böyle bir zorunluluk olmasının bence hiç bir anlamı yok.

> Kernel ile gelen modülden başka birşey yok görünüyor

 Tamamdır ayrı paket yaparız o zaman. Redistribute edilmelerine izin
veriyor ralink, lisans sıkıntısı yok.